پارچه پیراهنی دامادی پانل دار

پارچه ی پيراهنی دامادی (پانل دار): اين پارچه اكثرا در دو رنگ شاداب و دامادی سفيد و شيری قابل عرضه است و طرح های جديد اين محصول پرطرفدار و با كيفيت به صورت ماهانه توسط فروشگاه ایران تترون قابل عرضه است.

و بدليل استقبال از اين نوع پارچه ي جديد در كت شلوار فروشي هاي كل كشور طرح هاي اين محصول مدام در حال تغيير و بروز شدن است.

اين پارچه همانند پارچه تترون است كه به صورت پانل (ژاكارد) بافته شده است كه پس از دوخت در سمت چپ و راست پيراهن نقش زمينه ی آن قابل مشاهده است.

خرید پارچه پیراهنی دامادی پانل دار

در صورتی که قصد خرید پارچه پیراهن دامادی پانل دار را دارید می توانید به فروشگاه ایران تترون مراجعه کرده و آن ها را با کمترین قیمت خریداری کنید. شما می توانید برای زیباتر دیده شدن استایل خود از پارچه های پانل دار برای تولید لباس های دامادی استفاده کنید. جهت اطلاع از قیمت پارچه پیراهنی دامادی پانل دار، با این فروشگاه در تماس باشید.

ویژگی پیراهن پانل دار دامادی

دوخت این نوع پیراهن به روش صنعتی انجام می شود. به دلیل کیفیت بسیار بالای این نوع پارچه، رنگ پیراهن در صورت استفاده مدوام از آن ها، ثابت باقی می ماند. در زمان خریداری این نوع پارچه حتما به جنس و کیفیت رنگ به کار رفته در پارچه، دقت کنید.

ترکیبات به کار رفته در لباس های دامادی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. پیراهن های دامادی در طرح و مدل های متفاوتی در بازار موجود هشتند. نوع پیراهنی که انتخاب می کنید باید با کت و شلوار، کفش و کمربند هماهنگی داشته باشد. طراحان لباس از پارچه های مختلفی از جمله پانل دار برای طراحی لباس های دامادی استفاده می کنند. بهتر است لباس دامادی خود را بر اساس فصل و زمان برگزاری مراسم، انتخاب کنید.