پارچه نخی پیراهن

پارچه هاي ١٠٠٪؜ نخي(كتان)

اين پارچه از مزاياي بسيار زيادي برخوردار است.پارچه هايي كه از الياف طبيعي (پنبه) تشكيل شده باشد بسيار متناسب براي پوست بدن انسان است و اجازه ميدهد كه گردش هوايي بين پوست بدن شما و هواي خارج به راحتي انجام شود و در نتيجه بدن بوي بد يا تعرق نخواهد گرفت.

در صورتي كه پارچه هايي كه از الياف مصنوعي يا پلاستيك تشكيل شده باشد بر عكس پارچه هاي نخي بسيار براي پوست بدن انسان مضر و انسان حس خوبي در برخورد با اينگونه پارچه هارا ندارد.

از پارچه هایی که از جنس نخ هستند برای تولید پارچه نخی پیراهن مردانه استفاده می شود چرا که این نوع پارچه باعث می شود که هوا به خوبی بین پوست بدن و هوای خارج  تبادل پیدا کند .

 هم چنین برای تهیه پارچه مانتویی نخی نیز این  پارچه بسیار کاربرد دارد .

پارچه نخی پیراهن

از ديگر مزاياي اينگونه پارچه ها  اين است كه از آنجايي كه در بافت پنبه هوا در جريان است و مانند پارچه هاي پلاستيكي نيست شما ميتوانيد در شست و شوي وعده هاي  لباسي خود صرفه جويي كرده و بيشتر از بقيه البسه خود كه از الياف پنبه تشكيل نشده اند استفاده كنيد و در نتيجه لباس شما طول عمر مفيد تر و بسيار جذاب تر از لباس هاي غير طبيعي شما دارد.

در كليه مراحل زندگي از كار كردن روزمره در محل كار خود تا استراحت در منزل بايد سعي شود كه از البسه اي كه از پنبه تشكيل شده اند استفاده كرد.الياف پنبه از مقاومت بسيار خوبي برخوردار است و تار و پود آن بسختي كثيف ميشود و شما ميتوانيد از آن بسيار مفيد تر از پارچه هاي غير نخي استفاده كنيد و مزیت بسیار خوبی که برای این نوع از پارچه ها می توان از آن یاد کرد همان تبادل هوا است .

از ديگر مزاياي استفاده از پارچه هاي نخي راحت شسته شدن آن است و ما در اين مرحله اين نويد را به شما ميدهيم كه اصلا نياز نيست نگران اين موضوع باشيد  زيرا پارچه هاي نخي كه ما در اينجا به شما معرفي ميكنيم با آخرين مكانيزم و متد روز طراحي و توليد شده و از كيفيت بسيار مرغوبي برخوردار است و برای پارچه نخی مانتویی بسیار مناسب است.

4 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *