پارچه نخی پیراهن

پارچه هايی كه ما در اين بخش به شما معرفی می كنيم به دليل رنگبندی ها و نيز طرحبندی های فوق العاده گسترده ای كه دارند، از هر طرح مقدار تيراژ محدود است. شما عزيزان در زمان خريد از فروشگاه ایران تترون اطمينان داريد كه لباسی كه بر تن شماست يک لباس كاملا خاص و جديد است به طوری که همانند و نظير آن را در جاهای ديگر به ندرت می توان يافت كرد، زيرا نمونه های مشابه آن ها ممكن است ازالياف طبيعی پنبه تشكيل نشده باشند و دارای مواد باشد. از پارچه نخی پیراهن برای دوخت پیراهن استفاده می شود.

فروشگاه ايران تترون به تازگی در زمينه پيراهن های دوخته شده ی همين پارچه های ١٠٠٪؜ طبيعی نيز فعاليت خود را به صورت جدی و كاملا متفاوت آغاز كرده است. پيشنهاد ما به شما عزيزان فقط يک بار امتحان كردن پارچه نخی برای پیراهن مردانه است. این نوع محصولات جدید، تازه به عرصه ی بازار و صنعت پارچه وارد شده است.

پارچه نخی پیراهن مردانه

پارچه نخی پیراهن به پوست بدن شما اجازه نفس كشيدن طبیعی را می دهد و در نتيجه شما در طول روز و در هنگام استراحت در منزل از احساس و حال خوبی برخوردار می شوید. خاصيت پنبه شامل لطيف بودن، جذاب بودن و قابل تنفس بودن آن است و شما می توانيد در مجالس رسمی يا مكان های خودمانی يا مكان های اسپرت و خاص از این نوع پاچه ها استفاده کنید.

با پارچه های نخی بيشتر ديده شويد و چشمان ديگران را به سمت خود مورد توجه قرار دهيد، زيرا مشابه این نوع پارچه ها را تا به امروز در فروشگاه های برند سطح كشور كمتر ديده ايد. مصارف اين پارچه ها بسيار گسترده است و برای مانتوهای خاص و پيراهن های مردانه و زنانه نيز بسيار استفاده می شود.

بسياری از مردم در مقابله با پارچه های نخی قديمی نگران چين و چروک بيش از حد آن ها هستند، اما اين گونه پارچه های معرفی شده در فروشگاه ایران تترون شامل آن موارد قديمی نمي شود و علاوه بر ١٠٠٪؜ پنبه ای بودن بسيار كمتر از پارچه های قديمی و نخی چروک و بد حالت می شوند.

فروشگاه ايران تترون که در زمینه ی فروش عمده پارچه فعالیت دارد، اعلام می نماید آمادگی همكاری با كليه ی توليدی های البسه و فروشگاه های بزرگ لباس سطح كشور را دارد و اين اطمینان را نیز به شما می دهد که به طور حتم سلیقه و خواستار شما را برآورده خواهد کرد.

از پارچه های ١٠٠٪؜ كتان فروشگاه ایران تترون به صورت ماهانه ديدن فرماييد.

خرید پارچه پیراهن مردانه

از پارچه های نخی برای تولید پیراهن مردانه استفاده می شود. شما عزیزان می توانید انواع پیراهن مردانه را با الیاف کاملا طبیعی از فروشگاه ایران تترون خریداری کنید. با توجه به طرح و مدل پیراهن مردانه، قیمت پارچه نخی پیراهن مردانه نیز تغییر می کند. شما عزیزان می توانید با انتخاب و خرید بهترین نوع پارچه های پیراهن مردانه، باعث شیک تر شدن ظاهر و افزایش اعتماد بنفس خود شوید. در زمان خرید بهتر است پیراهنی را انتخاب کنید که متناسب با سایز و ابعاد خودتان باشد. پیراهن های مردانه ای که فیت تن هستند، می توانند اندام شما را به خوبی نشان دهند.

پارچه های مورد استفاده برای تولید پیراهن های مردانه به صورت ساده، طرح دار، چهارخونه، راه راه و غیره است. الیاف به کار رفته در اکثر پیراهن های مردانه از جنس پنبه است. برای دوخت پیراهن مردانه رسمی، بهتر است پارچه ای را تهیه کنید که دارای الیاف بسیار متراکم باشد. پیراهن نخی مردانه می تواند هوا را به خوبی از بین الیاف خود عبور دهد، از این جهت استفاده از آن ها در فصل تابستان یک انتخاب عالی است. هر چقدر کیفیت این نوع محصولات بیشتر باشد، از ایجاد حساسیت پوستی در افراد تا حد زیادی جلوگیری می کند.

پارچه نخی برای پیراهن

قیمت پارچه نخی پیراهن مردانه

پارچه نخی پیراهنی

پارچه نخی برای پیراهن مردانه