پارچه طرح دار جدید

فروشگاه ایران تترون انواع پارچه های تترون را در طرح و رنگبندی های مد روز، خدمت مشتریان عزیز خود عرضه می کند. تیم مشاوره این مجموعه به عنوان یک راهنما در کلیه ی مراحل خرید در کنار مشتریان عزیز خود است.

پارچه های طرح دار جديد همان پارچه تترون تايلندی با همان كيفيت مرغوب و عالی هستند كه به صورت ماهيانه و هر چند وقت يكبار طرح های جديد و بروز اين محصولات در داخل اين سايت برای شما مشتريان گرامی عرضه می گردد.

عرض طاقه های اين پارچه ١٥٠ سانتی متری بوده و گرماژ اين محصولات با گرماژ ساده اين پارچه كه در قسمت پارچه تترون توضيح داده شده است، برابر است. (١٧٨ گرم)

اين پارچه ها با نخ رنگی به صورت بافته، تولید می شوند.

لازم به ذكر است كه كليه ی طرح ها دارای كد و رنگبندی خاص خود هستند كه در تصاوير زیر توضيح داده شده است، این امر سهولت سفارش را برای شما عزيزان فراهم نموده است.

مرکز فروش پارچه تترون طرح دار

فروشگاه ایران تترون به عنوان یکی از مراکز فروش پارچه تترون طرح دار در اصفهان، امکان عرضه انواع پارچه های تترون بیمارستانی، مانتویی، طرح دار، ساده مطابق با آخرین مد روز را دارد. کارشناسان این مجموعه به کلیه ی مشکلاتی که ممکن است در زمینه خرید و فروش پارچه ها به وجود آید، آگاه است از این جهت تمامی سعی خود را به کار برده است تا مشکلات را در این زمینه، به حداقل برساند. جهت اطلاع از قیمت پارچه تترون طرح جدید با کارشناسان این مجموعه در تماس باشید.

در سال های اخیر یکی از پارچه هایی که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است، انواع پارچه های تترون طرح جدید است. کارخانه های تولیدکننده این نوع پارچه ها همواره این نوع محصولات را در طرح های جدید تولید و روانه بازار می کنند. شما می توانید با مراجعه به مراکز فروش عمده پارچه، انواع طرح و مدل های پارچه تترون را مشاهده کرده و بهترین آن ها را متناسب با نوع لباسی که قصد تولید دارید، تهیه کنید.

ویژگی پارچه های طرح دار جدید

با توجه به تقاضای بسیار زیاد خیاطان برای خرید پارچه تترون طرح دار جدید، امروزه تولیدات این نوع پارچه افزایش یافته است. از پارچه های تترون می توان برای تولید لباس های زنانه، مردانه و حتی بچه گانه استفاده کرد. پارچه های تترون طرح دار قابلیت ایجاد چاپ های مختلف را بر روی خود دارند. با توجه به تنوع طرح های چاپی استفاده شده در پارچه، از آن ها می توانید برای تولید پارچه های مخصوص سرویس های آشپزخانه خود نیز استفاده کنید.

انواع پارچه های تترون در میزان کیفیت نخ به کار رفته، متفاوت هستند. نوع الیافی که در پارچه های تترون وجود دارد، میزان کیفیت دوخت پارچه را مشخص می کند. هرچقدر الیاف پارچه های تترون طبیعی تر باشد، می توانید لباس هایی با دوخت کاملا یکدست و هماهنگی را تولید کنید.